11 lutego 2010

poczta główna

i o to chodzi

6 komentarzy:

  1. Michał, jak Ty to zrobiłeś z tą pocztówką? Bo to przecież nie jest oryginalny wygląd poczty? Przynajmniej ja widziałem wersję pomarańczową. No cóż, widocznie co najmniej jedna z nich została pokolorowana niezgodnie z oryginalnym wyglądem: http://www.shtetlinks.jewishgen.org/lodz/images/pc64.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Marku nic nie robiłem przy tej pocztówce, znalazłem ją bodaj na wątku skyscraperowym dotyczącym starych zdjęć Łodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, znalazłem tę samą pocztówkę w innej wersji kolorystycznej: http://lh6.ggpht.com/_-Mek-qPnCNM/S3Z_kPN7YXI/AAAAAAAAIck/9vA4OSnMeiM/poczta-tuwima1.jpg

    Tu już widać, że barwy elewacji mogły być zbliżone do obecnych, a inny kolor elewacji od strony ulicy Widzewskiej to widocznie po prostu nie do końca udolnie odwzorowany cień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm. Mnie do szczęścia brakuje przywrócenia neonu od Kilina.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia! światło zachwyca!

    OdpowiedzUsuń